Moby Disc Velkommen til vores webshop!

Specialforretning for lp’er, cd’er og dvd’er | Fri fragt over 500,-
Din kurv (0)

Reklamation

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”
Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for få dage efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail, facebook eller telefonisk på 66144148 i vores åbningstider.
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I visse tilfælde kan vi også sende forudbetalt returlabel. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, hvis det viser dig at den er fejlfri.

Husk ved DVD eller Blu-Ray at fortrydelse eller returnering på grund af eventuelle regions-begrænsninger eller manglende ikke accepteres såfremt det fremgår af produktbeskrivelsen på hjemmesiden. Det sker fordi du allerede ved købet aktivt har bekræftet at du ønsker varen, på trods af manglende undertekster eller regionsbegrænsninger.

Returnering
Ved returnering skal varerne tilbageleveres til:
Moby Disc
Skt. Knuds Kirkestræde 2A
5000 Odense C

Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Genbrug gerne   Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

VIGTIGT
?Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Du skal vedlægge en kopi af bestillingsbekræftelsen eller fakturaen (kan printes fra ordresiden) for dit køb.
Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.

Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt beløbet for varen. Har du betalt for porto refunderes det udelukkende hvis der er tale om en fejl fra vores side eller defekter på varen.
Ved almindelig fortrydelse er køber selv ansvarlig for at dække eventuelle portoudgifter.
Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

- du reelt har taget varen i brug,
- den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
- du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
- du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm

 

Kontakt vores support post@moby-disc.dk
Vejledning og hjælp Se vores online guide
Nyheder og anbefalingerFølg os på Facebook